Kadyrovas gelbsti Lietuvos futbolą

Prieš dvidešimt metų Lietuvai deklaravus, kad ji atsikuria kaip nepriklausoma valstybė, šalies sportininkai masiškai traukėsi iš sovietinių čempionatų, federacijų, o ir atkurtas Tautinis olimpinis komitetas beldėsi į visas tarptautines duris. Iškentė, prisibeldė ir net spėjo į Barselonos olimpines žaidynes.

Netrukus Lietuvos politikai ėmė demonstruoti bent jau moralinę paramą nelaimingam Šiaurės Kaukazo kraštui – Čečėnijai, kuri taip pat norėjo valstybingumo. Praėjusį dešimtmetį tai buvo net madinga. Mados keičiasi ir mūsų politikoje, ir sporte. Galėdami rinktis iš daugybės variantų, kai kurie mūsų sporto organizatoriai išsirenka patį “įdomiausią”.

Lietuvos futbolo rinktinė, nepaisydama Užsienio reikalų ministerijos (URM) apeliacijų, ketina pagerbti savo vizitu nukraujavusios Čečėnijos žmogžudį ir banditą, kurį Rusijos Federacijos valdžia pavadino prezidentu ir pati jam, nelyginant Aukso ordos vadui, moka duoklę. Tiesa, mūsų URM siūlymas nevykti į Čečėnijos sostinę Grozną buvo paremtas tik tokiu argumentu, kad ten gali būti nesaugu. Futbolo federacijos klerkai atkirto pasitikintys Rusijos kolegomis ir kitokio pobūdžio problemų neįžvelgė.

Ramzanas Kadyrovas, su žmonių dingimais, kankinimais ir žmogžudystėmis siejamas individas, Kremliaus ir Lubiankos pasamdytas “palaikyti tvarką” nepriklausomybės nesėkmingai siekiančioje teritorijoje, viešai pasipiktino Lietuvos diplomatinės žinybos reakcija, nes ji esą “neadekvati”.

Draugiškos Lietuvos ir Rusijos komandų futbolo rungtynės numatytos lapkričio 12-ąją. Čečėnijos sporto ministras Heidaras Alchanovas aiškina, kad R.Kadyrovas ne tik apmokės rinktinių buvimą Grozne, bet ir išpirks visus bilietus į stadioną “Achmat arena”. “Čečėnijos prezidentas nutarė padaryti sirgaliams dovaną, kad jie rungtynes žiūrėtų nemokamai”, – žada H.Alchanovas.

Kaip teigia Čečėnijos sporto ministras, rinktinėms bus sudarytos pasakiškos gyvenimo ir poilsio sąlygos – komandos gyvens naujame ir moderniausiame Grozno viešbutyje “Groznyj City”, o prieš dvikovą žaidėjai, be kitų malonumų, galės pasimėgauti įvairių vietos kolektyvų pasirodymais.

Gali būti, kad supergalingai Lichtenšteino komandai nesugebanti atsispirti mūsų nacionalinė rinktinė nusipelno prabangos, pasakiškų sąlygų ir, o tai dar svarbiau, galimybės išmėginti jėgas su Rusija. Tik ar būtent čečėnų laisvės kovotojų ir taikių gyventojų kraujyje bei griuvėsiuose dar neseniai skandintas Groznas yra ideali tam vieta?

Sotus alkano neatjaučia, ypač kai tokio iškilaus politinio genijaus lūpomis žadamos pieno upės. Lėšų ištesėti pažadus jam užtenka. Paklaustas, iš kur dabar turi tiek pinigų, neseniai paaiškino, kad pasirūpino pats Alachas. Negi patikrinsi? Belieka tikėti.

Duok Dieve, kad ši svarbi ir prabangi komandiruotė padėtų mūsiškiams ūgtelėti iki Lichtenšteino futbolo. Tada, nė kiek neabejoju, pasikvies ir “prezidentai” iš Abchazijos bei Pietų Osetijos. Taip žingsnis po žingsnio, žiūrėk, pavysime net pačius ispanus.

Iš anksto žinau kvailių ir demagogų pasakas apie sporto depolitizaciją. Tokiems linkiu prasikrapštyti akis ir pastebėti, kad kur jau kur, o toje imperijoje, į kurią keliaujama, atskirti politikos nuo sporto niekas niekada nei siūlė, nei mėgino. Juolab nacionalinių komandų, prie kurių (kai lydi sėkmė) noriai fotografuojasi politikai, o į jų duris paskui beldžiamasi ir reikalaujant finansavimo, premijų, ir kitokių dalykų.

Beje, o ką jei 1990-1991 metais apie “atsietumą nuo politikos” būtų ėmę postringauti anos kartos mūsų sportininkai? Taigi gaudykite progą, ponai depolitizuotieji, ir didžiausių jums laimėjimų. Jei labai gerai palinksminsite Ramzaną ir jo svečius – tikrai būsite apdovanoti.

, , , , ,

  1. #1 by dede on lapkričio 13, 2011 - 5:38 pm

    Kiek del to grozno cia duosites? ka jus dar apie nepriklausomybes kazkokias svaigstat beretininkai, ar teroristu draugeliai busit? dziaukites kad isvis esam kvieciami, beje skaiciau jog buvo trecdalis stadiono, t.y. 10tukst ziurovu, kas mums iki tokio skaiciaus toli toli. Tai gal vietiniams smagu paziureti futbola tarp nacionaliniu komandu, labai palaikau ideja zaisti mazuose miestuose, taip ji populiarinant.Tad lietuviai neuzsitrauke gedos kaip siule liadsberginiai.

  2. #2 by Tomas Čyvas on lapkričio 13, 2011 - 5:53 pm

    Nežinau, ką vadinate “liadsberginiais”, bet matau, kad esate iš padermės, kuriai nesvarbu niekas arba taip apsimetate. “Džiaugtis, kad kas nors kviečia” galite pats, nes matyt labai retai kur esate pageidaujamas🙂

  3. #3 by dede on lapkričio 13, 2011 - 9:17 pm

    Turejau galvoje konservatorius, kurie pradeda priesrinkimines akcijas, kuriu esme pagrumoti ant ruso, ir panasus zaidimai, kurie sutelkia rusofobiskus rinkejus (ypac vyresnio amziaus) balsuoti uz konservatoriu kaip ten “vertybine politika”. Del futbolo nieko nepadare, nieko nenutuokia Kubilius ir co apie futbolo probelmas belaukdamas gi realo ar celsio, stadione grumotojai jauciu nebuve.. Nes krepsinio sloves spinduliuose smagiau pasisildyt, dauzant tuos pripuciamus balionus pirmoj eilej, o i fule tikriausiai geda nuvaziuot, jei paklausk koks svecias premjero kodel tokiuose griuvesiuose zaidziama, ir siaip ten “ne prie chebros”, blogas zaidimas, o jei ides griuvenose kubiliu besedinti, juk nekokia foto, geriau spindincioj kases arenoj, kur silta ir saugu. Bet jei netycia lietuviai pasirodytu kaip estai, tuoj ir valdzia suguzetu, nes tautai dziugu jos nuotaika pakili, o tuo galima pasinaudoti. jei kazka papezesi i kameras kiti tautieciai sakys, o premjeras “saviakas”, ir serga ir stengias del futbolo, o tai ziurek ir atleis kazkuris visa laika ji keikes ..Tai reziumuojant, jog puikiai zinant kad futbolininkai ir taip ten vaziuos, parekaut ir primint savo didziaja lietuviska konservatoriska vertybine politika, padejuot tarp rinkeju ah kokie visi parsidave bestuburiai proga bus. Prie to pacio priesrinkiminio piaro galima priskirt ir Reigano aerodroma ir dar bus nevienas cirkas rinkimam artejant, juk reikia rinkejus telkt, rusu tankai budi.

  4. #4 by Marius on lapkričio 14, 2011 - 9:17 am

    Gerbiamas, autoriau, aš pritarčiau kad sportas gali būti politizuotas. Manau šitos rungtynės su Lietuvos rinktinės buvo politizuotos, spėju kažkas prisiminė, kad Lietuva rėmė Čečėnijos nepriklausomybės siekius, tai ir prisiminę pakvietė, na maždaug tai turėdami omeny: žiūrėkit kokį gerą stadioną turime, kiek daug Čečėnija daug pasiekė būdama Rusijos sudėtyje ir t.t. Gal tai ne Kadyrov sumanymas, o pačio Kremliaus? Ir todėl, dėl tų politinių motyvų pilnai pritariu rinktinės dalyvavimui. Pritariu, kad Rusija atsikariavo Čečėniją, tų pačių čečėnų labui, nes tarp pirmo ir antro Čečėnijos karo kuo gi ji buvo tapusi? Ogi teroristų, radikalių islamistų, žmonių grobikų ir galvų kapojimo irštva. Ar sutiktumėte tokioje šalyje gyventi? Pažvelkime iš eilinio gyventojo pozicijų. Kas geriau savas žmonių grobikas-teroristas, ar tvarka, tebūnie rusiška tvarka? Manau, dauguma rinktusį antrąjį variantą. Sutinku Ramzan Kadyrov nėra angelas: kertant mišką skiedros lekia, bet geriau bloga taika negu geras karas. Čečėnai nėra priaugę iki nepriklausomybės, valstybę kuria intelektualai, gi čečėnų lyderiai buvo kariškiai.
    Nepabijosi dar taip parašyti: viliuos, kad šias rungtynes patys čečėnai suvoks kaip Lietuvos palaikymą Čečėnijos buvimui Rusijos sudėtyje.

    • #5 by Jakudza on lapkričio 14, 2011 - 9:35 am

      “Pačių čečėnų labui”:) Nuostabus požiūris… Rusija sugriovė šalį, išžudė pusę tautos, pasamdė vietinius banditus, kad šie valdytų ir viskas tautos labui. Kas gi kaltas dėl padėties tarp dviejų karų? Ogi ta pati Kremliaus organizuota izoliacija ir Basajevo tipo provokatoriai, kuriuos kažkada, kovai su gruzinais “sukilusių” Abchazijos ir Pietų Osetijos pusėje, ginklavo rusų GRU. Na tiesiog žavinga logika. Ir nekalbėkite, ko nežinote. Čečėnų lyderiai buvo įvairūs, priaugę iki valstybės jie BUVO nemažiau, nei daugelis kitų, valstybingumą turinčių tautų. Tad nepaistykite niekų. Maskva kalta dėl okupacijos ir genocido, o kadangi ir tai nepadėjo kontroliuoti situacijos, buvo pasamdytas Kadyrovas. O lietuvaičiai pasielgė tiesiog gėdingai ir bukai.

      • #6 by Jakudza on lapkričio 14, 2011 - 9:36 am

        Ir dar – Rusijos lyderis yra kagebistinė išgama žyvies snukiu. Kuo tai geriau už strateginės aviacijos generolą Dudajevą?🙂

      • #7 by Marius on lapkričio 14, 2011 - 10:54 am

        Karą pradėjo patys čečėnai. Ar Šamil Basajev buvo provokatorius nežinau (na jūs aišku geriau viską žinot…), bet faktas lieka faktu jei tokio tipo veikėjai galėjo netrukdomai veikti (puiki valstybė ar ne?) faktinę nepriklausomybę turinčioje Čečėnijoje, tai eiliniams čečėnams abejoju, kad buvo gera gyventi.
        Galiu tik dar pakartoti dabar vidutiniam statistiniam gyventojui Čečėnijoje yra geriau, nei anksčiau. Bloga taika yra geriau nei geras karas.

      • #8 by Marius on lapkričio 14, 2011 - 10:56 am

        P.S. Rusijos federacijos prezidentas Anatolij Medvedev KGB nedirbo. Net nežinot, o rašot.

    • #9 by Jakudza on lapkričio 14, 2011 - 10:58 am

      Mariau, labai simptomiška, kad nežinote ir nenoriute žinoti apie įvykius Kaukaze daugiau, nei triūbija oficiali rasiejos medija. Ir kaip papūga kartojate “faktus”, kurie lieka”faktais”.

      p.s. Norėtumėte būti skiedra, nulėkusia kertant mišką?:)

      • #10 by Marius on lapkričio 14, 2011 - 11:38 am

        Skiedra nenorėčiau būti, bet kur kas labiau nenorėčiau būti žmonių grobiančių už išpirką įkaitas laikomas rūsyje arba užsienietis su nukirsta galva.
        P.S. Kartoju Anatolij Medvedev KGB nedirbo, jūs ant tiek žioplas kad jį maišote su Vladimir Putin, ministru pirmininku. Taip, V. Putin dirbo KGB, skyriuje užsiimančiame žvalgyba ir kas? Kame čia nusikaltimas?

    • #11 by Jakudza on lapkričio 14, 2011 - 11:01 am

      Na va – “Rusijos prezidentas Medvedevas KGB nedirbo”🙂 Apsimetate kvailiu arba išties negirdėjote anekdoto apie sandėliuką? Jei jis mano, galiu rašyti ant jo “šūdas”, o galiu “prezidentas”, o pats ten malkas laikysiu🙂

  5. #12 by Tomas Čyvas on lapkričio 14, 2011 - 12:30 pm

    Atsiprašau, kad ir vėl įsiterpiu, bet ponas Marius, manding, tikrai apsimetinėja. Sovietų režimas ir KGB yra nusikalstamos organizacijos, o apie realių ir nominaių vadovų skirtumus ponas Marius tikriausiai girdėjo. Beje, Medvedevo vardas yra Dmitrijus, bet tai ne tiek svarbu. O savo komentaruose išsties, Mariau, kartojate Kremliaus propagandą. Prie Ramzano Kadyrovo tas garsusis žmonių grobimas vyksta kur kas gausesniais mastais, kaip ir užsakomojo nužudymo operacijos. Tiesiog dabar tam “stogą” suteikia federaliniai Kadyrovo sąjungininkai. Jei tuo nesidomite – galite ir nežinoti. Bet tuomet nereiktų komentuoti dalykų, kurių neišmanote.

    • #13 by Marius on lapkričio 15, 2011 - 7:41 am

      Pastabą dėl prezidento vardo priimu, išties vardas Dmitrij, o ne Anatolij. Kaip matote nesu Rusijos propagandos paveiktas, net susipainiojau dėl Rusijos prezidento vardo. Gerbiamas, Tomai Čyvai, pateikite dokumentą ar nuorodą, kur KGB Rusijoje būtų pripažinta nusikalstama organizacija. Nėra!
      Jūsų požiūris – maksimalistinis, praktiškai toks pat kaip ir maksimalistinis tarybinis, kur bet kas susiję su nacistisnės SS automatiškai buvo vadinama nusikalstama organizacija. Girdi Waffen-SS, girdi latvių ir estų batalionai – nacistinės ir nusikalstamos organizacijos. Beje toks požiūris tebevyrauja toje pačioje Rusijoje… ir Lietuvoje tik atvirkščiai t.y. viskas kas susiję su KGB – blogis. Nors realybėje ir objektyviai KGB buvo didelė organizacija: vieni skyriai taip, užsiėmė asmenų persekiojimu, kiti skyriai – žvalgyba, treti – turto grobstymo bylomis. Versti viską į krūvą – aklas maksimalizmas.
      Jūsų mintį, kas yra realus Rusijos vadovas suparatau, bet tai toli nuo realybės. Jei V. Putin realus vadovas, tai kokio velnio D. Medvedev atleido finansų ministrą, kurį V. Putin labai vertino? Galai nesueina.
      Dėl Ramazan Kadyrov veiklos: taigi parašiau, kad ne angelas. Kokia situacija daugmaž žinau. Bet faktas, kad pačioje čečėnijoje nebėra tokio tipo veikėjų kaip Š. Basajev, visokių hatabų, galvų kapojimų liuditų, kad eiliniam gyventojui yra geriau. Taip, visi supranta iš kur pas R. Kadyrovą pinigai, bet ei, tarsi Lietuvoje nebūtų pinigų grobstymo?

      • #14 by Jakudza on lapkričio 15, 2011 - 10:27 am

        Mariau, jei naciai būtų laimėję karą, ir SS nebūtų tokia paskelbta, ir GESTAPO. Jūs teisus – tai vertybinis klausimas. Jei KGB, tarnavusi režimui, padėjusiam po velėna šimtą milijonų žmonių, nėra tamstai nusikalstama – ką gi. Pokalbis tuomet neturi prasmės. Jūs atkakliai užsibarikadavęs savo siaurakaktystėje ir atsisakote suvokti faktą, kad Putinas tik laikinai paliko po savęs Medvedevą, kad grįžtų, kai šis jį vėl parems🙂 Jums sapnuojasi, kad Basajevas arba Chatabas skiriasi nuo Kadyrovo, nes apie jį dabar gerai kalba Kremlius. Tad mes čia su tamsta kalbėsimės, kaip aklas su kurčiu.

      • #15 by Marius on lapkričio 16, 2011 - 7:57 am

        Pone su pseudonimu Jakudza, jei naciai būtų laimėję, tai lietuvių dabar nebūtų. Tai pirma, antra jūsų atsakymas nukrypo nuo temos, trečia, apie vertybinį reliatyvumą net nerašiau. Terašau ir galiu pakartoti: ne visi kas dirbo KGB yra nusikaltėliai – tai ir nenorite suvokti. Gi KGB rezervistas buvo ir Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministras. Siaurakaktysteje ir dogmatizme esate užsibarikadavęs būtent jūs. Jūsų ir šiaip dažnai kartojami teiginiai girdi V. Putin paliko įpėdiniu kažką yra absurdas, Rusija nėra monarchija, vienvaldystė senai baigėsi. Nėra vieno žmogaus kuris turėtų rankose visą valdžią Rusijoje ir galėtų skirinėti įpėdinius. D. Medvedev buvo išrinktas Rusijos gyventojų per tiesioginius rinkimus 2008 metais, surinkęs 70 proc. balsų. Ir tik nereikia pasakų, kad rinkimai tebuvo fikcija, viskas surežisuota, o rusai kvaili ir t.t. ir pan.

  6. #16 by Johnsonas on lapkričio 15, 2011 - 8:29 am

    Tai, kad Mariau, nei Putka nei Medvedis nėra Rusijos vadovai, reikia giliau kapstyti.

    • #17 by Marius on lapkričio 16, 2011 - 7:35 am

      Aišku jūs geriau žinote, kas valdo Rusiją…😀

      • #18 by Johnsonas on lapkričio 16, 2011 - 2:14 pm

        Šito nesakiau🙂

      • #19 by Marius on lapkričio 17, 2011 - 7:54 am

        Deja, mister Johnson, pasakėte – siūlydamas “kapstyti giliau”, suprask Rusija yra kažkas galingesnio nei esami šalies vadovai…😀

      • #20 by Johnsonas on lapkričio 18, 2011 - 12:34 am

        Matyt pats geriau už visus žinai, jei kyla suvokimo sunkumų – juk pasiūlymas pasidomėti nebūtinai reiškia, kad tvirtai ir tuo labiau “geriau žinau” kas ir kaip. Nutuokiu kas ten GALI ‘stovėti’, bet siūlau ir pačiam plėsti savo akiratį. Košytės galvon niekas neįdės, nei aš, nei Tomas, nei dar kas nors, tik pats🙂

      • #21 by Marius on lapkričio 18, 2011 - 10:31 am

        Skaitome: “Putka nei Medvedis nėra Rusijos vadovai” – teigia mister Johnson.
        Rusijos prezidentas ir Rusijos ministras pirmininkas nėra šalies vadovai… – kliedesiai ir teik. Kam čia trūksta košytės?😀😀

    • #22 by douktris on lapkričio 17, 2011 - 4:20 pm

      su zvake nestovejau, valdo Rotsildo askenazai (Berezovskis – Abramovicius
      ), o juos vercia nuo koto Ber Lazaro sefardai su Putinu ir Obama.
      tsakant, chren redjki ne slasche – gen. Filatovo poziuris, kury ir as laikau,sau kaip darbine hipoteze.

  1. Reikėjų berniukams blizgučių brangių « Tomas Čyvas

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: